Betalen & Verzenden

Wanneer u uw bestelling voor 18:00 plaatst en betaald wordt uw bestelling, indien voorradig, dezelfde dag verzonden en de volgende dag geleverd. U ontvangt van ons een email met daarin een track and tracecode zodat u uw pakket kunt volgen. Wij kunnen uw pakket op verschillende manieren verzenden, dit kunt u selecteren in de bestelprocedure:


Betalen


* I-Deal.
Wanneer u uw order met I-Deal afrekent worden er, bij een orderbedrag vanaf 45 euro geen verzendkosten in rekening gebracht. Tevens zitten hier ook geen administratie of transactie kosten aan verbonden.

* Creditcard. Bij de optie ''betaling via creditcard'', komt er een beveiligde betaalruimte tevoorschijn, waarin u uw creditcard betaling kunt doen. Deze wordt direct verwerkt, waardoor de order, mits voorradig, nog dezelfde dag ons magazijn verlaat. Bij betaling via creditcard wordt er 5 euro transactiekosten in rekening gebracht.

* Overschrijving per bank. Wanneer u deze optie kiest tijdens uw bestelprocedure, dient de betaling vooraf via bijvoorbeeld internetbankieren naar onze rekening te worden overgeschreven. Wanneer wij de betaling binnen hebben, wordt de zending doorgezet naar het magazijn vanwaar deze verzonden wordt. Bij deze methode worden er 5 euro administratiekosten in rekening gebracht.


Verzenden


* Standaard pakket, met handtekening voor ontvangst. Deze methode wordt gebruikt bij betaling met I-Deal, creditcard of per bankoverschrijving. Verzending is gratis vanaf 45 euro bij betaling met I-Deal.

* Op rekening. Deze optie is alleen mogelijk voor bedrijven waarmee we eerder zaken gedaan hebben. De verzendkosten van een order op rekening, geschieden op nacalculatie, dus er wordt altijd even gebeld voor er een order daad werkelijk op rekening bij ons de deur uit gaat. Het kan namelijk voorkomen dat deze zendingen per pallet verzonden moeten worden.

* Pakjesgemak. Wanneer u deze verzendmethode selecteert, komt er een keuzemogelijkheid waar u uw pakket af wil laten leveren. Dit kan bij 1 van de ruim 2.000 TNT afhaalpunten, (met ruime openingstijden) zoals supermarkten, boekhandels en sigarenwinkels bij u in de buurt. U krijgt een melding wanneer het pakket voor u klaar ligt, dan kunt u het pakket tijdens de openingstijden van deze winkel afhalen. Vergeet niet uw legitimatie mee te nemen.

* Rembours. Het pakket wordt naar u toegezonden met een bijbehorend formulier. Op het moment dat u het pakket in ontvangst neemt, dient u het volledige orderbedrag contant bij de postbode af te rekenen. Bij deze verzendmethode wordt 12 euro in rekening gebracht, dit omdat het bewaren van het contante geld bij TNT een erg dure en diefstalgevoelige handeling is.

* Afhalen. Ook is het mogelijk om de optie ''afhalen'' te selecteren. De order wordt dan voor u klaargezet. Zodra deze klaarstaat, krijgt u van ons een telefoontje en/of een email zodat u het pakket bij ons in de winkel kunt afhalen.

Verzending binnen Europa zit automatisch binnen ons systeem geintegreerd. Voor zendingen buiten Europa, kunnen wij u een zeer scherpe prijs bieden. Deze kan echter varieren. Wij adviseren u voor de actuele prijzen telefonisch contact met ons op te nemen (0184 760 021).

/database_files/0/0/29572_0_0.png

Ruilen & Retourneren

Ruilen

Wanneer u uw bestelling ontvangt en deze is bijvoorbeeld te klein, of de kleur is toch niet helemaal wat u zoekt, is het mogelijk om deze binnen 14 dagen na factuurdatum te ruilen. U kunt gebruik maken van het bijgesloten formulier om uw artikel om te ruilen.


Wanneer er geen formulier bij uw zending is meegestuurd, kunt u deze hier downloaden en printen.


Hieronder een korte omschrijving van hoe het in zijn werk gaat:

* Noteer op de bijgevoegde bon voor welke maat/kleur het product geruild moet worden. Maak eventueel een kopie van de bon voor uw eigen administratie.

* Breng het pakket bij een Post NL locatie, en stuur het pakket voldoende gefrankeerd retour naar ons adres.

* Na ontvangst van het pakket zullen wij u kosteloos de juiste maat/kleur toesturen.


Wanneer u wilt ruilen voor een ander duurder product, zullen wij u via de email een factuur toesturen met onze bankgegevens, zodat u het verschil naar ons kunt overschrijven. Als het product echter goedkoper is dan het in eerste instantie door u bestelde product kunt u, om vertraging te voorkomen, uw rekeningnummer op de bijgevoegde bon meesturen. Wij zullen het verschilbedrag dan zo spoedig mogelijk naar u crediteren.

Retourneren

Het is natuurlijk altijd mogelijk dat een product niet aan uw wensen of eisen voldoet. Wanneer dit het geval is dient u het ontvangen product/producten, binnen 14 dagen na factuurdatum, voldoende gefrankeerd naar ons retour te sturen. Dit kan door het pakket bijvoorbeeld bij een Post NL locatie af te geven, of door dit naar ons toe te zenden met een transporteur naar eigen invulling. Om vertraging te voorkomen adviseren wij u om uw rekeningnummer op de bon die in de doos zat te noteren, en deze mee terug te sturen. Tevens waarderen wij het zeer als u even een kleine opmerking van de rede van de retournering kunt noteren. Voor uw eigen administratie raden wij u aan een kopie te maken van de bon. Bij een retournering, wordt er een kleine administratieve bijdrage ingehouden, dit varieert per order met een maximum van 7,50 euro.

Winkelwagen

in winkelwagen:
  producten

Subtotaal:

> Bekijk uw winkelmand
> Begin met afrekenen

Geen probleem!

Ga verder >>

Prisma 73 - 3364 DJ- Sliedrecht - T: +31(0) 184 44 77 70
(Naast A15 tegenover Praxis en Intratuin)

Meer informatie en openingstijden >>